اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن

ساعت 6 بعد از ظهر طبق قرار قبلی با رفقا در پارک جهاد جمع شدیم.

ساعتی به بازی فوتبال پرداختیم و پس از آن به بحث و گفت و گو نشستیم.

در پایین تصاویری از این برنامه, را می بینید که روی کانال تلگرام مسجد قرار گرفته است.

اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...
ما را در سایت اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 6 تاريخ : چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 3:19

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.   اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 17 تاريخ : چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 22:13

امروز در گروه دوستی با فیبر نوری و تکنولوژی آن آشنا شدیم.
برنامه ی اردوی آینده مطرح شد
و همچنین بنا شد از هفته ی آینده گروه دوستی چهارشنبه ها برگزار شود

در پایان هم با رفقا در پارک جهاد قرار گذاشتیم و گذر ماهواره های فضایی از فراز شهر را مشاهده کردیم

اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...

برچسب : نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 11 تاريخ : چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 22:13

خلاصه و توضیحات اردو:  ساعت 7 بود که دعا ندبه تموم شده بود و عدسی حساب خوشمزه ای دادن . تا ساعت 7:30 بخور بخور بود بعد پا شدیم رفتیم بیرون از مسجد. مینی بوس اومده بود یکم وایسادیم تا همه جمع بشیم 7:45 بود که حرکت کردیم.  شروع بدی نبود. با هم خوش و بش خنده میکردیم چیز میگفتیم و میخندیدیم خلاصه اوضاعی بود.... ادامه مطلب اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 26 تاريخ : چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 22:13

گروه دوستی این هفته با حضور6 نفر از رفقا در محل مسجد برگزار شد و در مورد نیمچه اردوی آینده به بحث و تبادل نظر پرداخته شد

اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...

برچسب : نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 13 تاريخ : چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 22:13

آقای علی باقری از اعضای خوب گروه دوستی به تازگی از سفر زیارتی مشهد اومدن . با رفقا گروه دوستی قرار گذاشتیم که بریم خونشون و ببینیمشون . عکس زیر مربوط به این برنامه س.

اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...

برچسب : مشهدی,باقری, نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 20 تاريخ : پنجشنبه 6 مهر 1396 ساعت: 16:30

دیدار با جانباز سرافراز حاج مصطفی فتاحیبه مناسبت فرا رسیدن دهه ی اول محرم و همچنین آغز هفته دفاع مقدس، تصمیم گرفتیم با رفقا به دیدن حاج مصطفی فتاحی که از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند برویم و خاطرات ایشون رو بشنویم. پس از صحبت های ایشان و پاسخ ایشان به سئوالات رفقا، نماز جماعت و دعای توسل برگزار شد. ادامه مطلب اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...ادامه مطلب

برچسب : دیدار,جانباز,سرافراز,مصطفی,فتاحی, نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 16 تاريخ : پنجشنبه 6 مهر 1396 ساعت: 16:30

به همت همه ی رفقا و محوریت قسمت فرهنگی گروه دوستی برنامه ی دیدار با جانباز سرافراز حاج مصطفی فتاحی برنامه ریزی شده که ان شا الله برگزار خواهد شد .

اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...

برچسب : ویژه,برنامه,گروه,دوستی,ایام,محرم,هفته,دفاع,مقدس, نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 9 تاريخ : دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 23:36

کسانی که در جاده موفقیت مانند یک شکارچی زندگی و حرکت میکنند، تمام لحظات زندگی خود را در پی «شکار» میگردند. همه چیز از دیدگاه آنان یا فرصت است یا تهدید. هر صدای نجوایی، هر درخشش نوری، هر مسیر تاریکی، میتواند در آنها امید یا ترس ایجاد کند. شاید شکارچی بودن بد نباشد. شکارچی توانمند میداند که شب هنگام، شکار در دست به خانه بازخواهد گشت. بر در و دیوار خانه خود، پوست شکارها و شاخ گوزنها و دندان گرازها اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...ادامه مطلب

برچسب : گروه,دوستی,شنبه,شهریور, نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 11 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 18:45

عکس یادگاری برنامه استخر (دوشنبه)

با تشکر از واحد ورزشی گروه دوستی و پیگیری مربی گروه دوستی و کسانی که در این برنامه شرکت کردند.

این شاالله در برنامه های آتی همگی بچه های گروه دوستی شرکت کنند .

اردوی بازدید از باغ موزه ی دفاع مقدس با حضور گروه دوستی شهید احمدی روشن...

برچسب : استخر,خلیج,فارس, نویسنده : 1range-khoda6 بازدید : 19 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 18:45